loading...
fmehraban
mehraban بازدید : 27 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

ساعت ست


ساعت هم نیز مانند دیگر اقلام دارای تنوع بالایی است. برند های معتبر برای تولید و عرضه بهترین ساعت ها با هم در رقابت میکنند و این رقابت قطعا باعث تنوع زیاد می شود و خرید را برای شما سخت تر میکند.

 

برای خرید ساعت ست قبل از خرید باید به نکته هایی توجه داشته باشید:

چه میزان بودجه برای خرید ساعت ست در نظر گرفته اید؟

یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید ساعت ست میزان بودجه شما می باشد. اگر بودجه تعریف شده باشد قطعا انتخاب ما به اندازه بودجه تعریف شده محدود خواهد شد.

اگر بدون تعیین بودجه برای خرید ساعت مراجعه کنید بی شک در میان انبوهی از برندها و مدلها سردرگم می شوید.

 

 

چه نوع ساعت ست خریداری کنیم؟

در هنگام خرید ساعت ست با همسر خود مشورت کنید و در مدل ساعت تصمیم گیری نمایید که ساعت خود را برای چه منظور لازم دارید؟ مثلا ساعت مجلسی ، ساعت اسپرت ، ساعت های کلاسیک

پس از انتخاب مدل ساعت و بودجه تعیین شده به تصمیم گیری در مورد نوع آن می رسیم. اگر جز افرادی هستید که حساسیت های پوستی دارید به شما پیشنهاد می شود که از ساعت هایی استفاده کنید که بند چرمی داشته باشند ولی اگر ساعت های بند فلزی را دوست دارید حتما از ساعت های استیل ضدحساسیت ، طلا ، نقره یا تیتانیوم استفاده کنید.

حتما باید به این نکته توجه داشته باشید که در هنگام خرید ساعت ست به میزان ضدآب بودن آن توجه کنید. معمولا ساعت های ست تا 5 bar ضد آب هستند. یعنی شما می توانید بدون باز کردن ساعتتان دستهایتان را شستشو دهید یا اگر به طور اتفاقی در مقداری آب بیفتد و سریع خارج شود آسیبی نمی بینند.

ساعت مناسب برای عروس خانم ها:

عروس هایی که دستهای ظریفی دارند بهتر است از ساعت هایی با قاب های گرد یا بیضی کوچک استفاده کنند.

اما اگر شما دستانی کشیده دارید بهتر است از بند های نسبتا پهن استفاده کنید تا جلوه ساعتتان بیشتر شود.

اگر هم دستانی کوچک دارید بهتر است از بند های ظریف باریک و نگین دار استفاده کنید.

توصیه می شود از ساعت های بند استیل نقره ای استفاده شود که با لباس عروس جلوه مناسبی داشته باشد.

 

ساعت مناسب برای آقا داماد ها:

آقایان که دستهایی با استخوان بندی درشت دارند بیشتر از ساعت هایی با قاب دایره بزرگ استفاده کنند و برای کسانی که مچ های کوچک دارند پیشنهاد می شود از ساعت های قاب چهارگوش با قاب های کوچک استفاده شود.

mehraban بازدید : 35 سه شنبه 02 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

تیرآهن اهواز

یکی از عناصر اصلی در صنعت ساخت و ساز تیرآهن است. تیرآهن توسط کارخانه‌های مختلفی در داخل کشور تولید می‌شود یکی از تیرآهن‌های تولیدی در داخل کشور، تیرآهن اهواز است. تیرآهن اهواز توسط کارخانه نورد کوثر اهواز تولید می‌شود. کارخانه نورد کوثر اهواز یکی از کارخانه نورد فولادی کشور است که در سال ۱۳۸۱ در اهواز تاسیس شده است و دو سال بعد در سال ۸۳ به بهره‌برداری رسید.
تیرآهن اهواز مطابق با استانداردهای ایران و اروپا تولید میشود و دارای استاندارد IPE است. محصولی با استاندارد IPE بیشتر در کشورهای چین، روسیه و ایران تولید می‌شود. بال‌های این محصول در ابتدا نازک اند و به تدریج ضخیم می‌شوند. انتهای تیرآهن IPE ضخیم ترین قسمت محصول است. این افزایش ضخامت به گونه‌ای است که یک شیب ملایم را به نمایش میگذارد. تیرآهن اهواز در دو سایز ۱۴ و ۱۶ تولید میشود و هر دو سایز آن در آهن هایپر موجود است.
در جدول زیر مشخصات فنی تیرآهن اهواز آمده است.

 در آهن هایپر موجود است و شما می توانید با تماس با کارشناسان آهن هایپر تیرآهن اهواز را در سایز و تعداد شاخه مورد نظرتان سفارش دهید.

 

مزایای خرید تیرآهن اهواز از آهن هایپر

 

تیرآهن اهواز در آهن هایپر موجود است. آهن هایپر فرصت خرید بدون واسطه تیرآهن فایکو را برای شما فراهم کرده است. از مزایای خرید تیرآهن اهواز از آهن هایپر میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
خرید بدون واسطه
خرید با ضمانت نامه بانکی
تضمین وزن و عدم مغایرت وزنی
ارسال با کمترین هزینه حمل
خریدی آسان تنها با یک تماس تلفنی

 

 

برای سفارش تیرآهن اهواز از آهن هایپر با شماره ۰۲۱۷۲۰۲۵ تماس بگیرید. کارشناسان آهن هایپر اطلاعات و قیمت محصول، نحوه ثبت سفارش، نحوه و شرایط پرداخت، نحوه ارسال و زمان ارسال را به اطلاع شما می‌رسانند.

mehraban بازدید : 33 سه شنبه 02 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دستگاه واكس

دستگاه واكس زن كفش اداري Auto Waxer يكي از دستگاه هاي پركاربرد واكس زدن و پوليش كفش و پاپوش مي باشد.اين دستگاه واكس زن، متناسب با نياز ادارات و شركت ها طراحي شده است.دستگاه واكس زن كفش اداري، از دو فرچه برس براي واكس زدن استفاده مي كند و با استفاده از اين دستگاه، براي تميز نگاه داشتن كفش ها نيازي به دستمال، فرچه و واكس دستي نيست.كيفيت و كارايي بالا و ظاهر زيباي اين دستگاه كه در رنگ هاي استيل طلايي، مشكي، نقره اي، زرد و قهوه اي در اختيار شما قرار دارد، اين دستگاه را نسبت به ساير برند ها متمايز كرده است.

كاركرد اتوماتيك در دستگاه واكس زن كفش اداري

همان گونه كه از نام اين محصول مشخص است، كار واكس زني و فرچه كشي اين دستگاه واكس زن كفش، به صورت اتوماتيك انجام مي شود.اين سيستم كمك قابل توجهي به كنترل مصرف بهينه برق مي كند.استفاده از برد الكترونيك كه تمام كارهاي دستگاه را بر عهده مي گيرد، يك گام بزرگ در توليد و طراحي اين محصول به شمار مي رود. اين سيستم توسط برد مركزي دستگاه كنترل شده و با فشار دادن دكمه قهوه اي يا مشكي دستگاه روشن شده و پس از 40 ثانيه به صورت اتوماتيك خاموش مي شود.اين تايمينگ مناسب به شما اجازه ميدهد تا هر دو كفش خود را گردگيري، واكس و نيز پرداخت نماييد.ضمن اينكه استفاده از چنين سيستمي در اماكن پر رفت و آمد طول عمر دستگاه را افزايش مي دهد.چنانچه كاربر عمل واكس زدن را در مدت زمان كمتري از 40 ثانيه به اتمام برساند، مي تواند براي صرفه جويي در مصرف برق از دكمه خاموش مجزا دستگاه واكس زن اداري استفاده نمايد.

صفحه چراغ راهنما دستگاه واكس زن كفش اداري چه كاربردي دارد؟

در قسمت بالايي دستگاه، صفحه اي جهت راهنمايي كاربر هنگام واكس زدن وجود دارد.به اين شكل كه با استفاده از چراغ هاي كوچك تعبيه شده روي آن، خاموش يا روشن بودن دستگاه و مراحل خاك گيري ، واكس ريزي و فرچه كشي كفش ها را بصورت ثابت و چشمك زن، نمايش مي دهد.اين دستگاه واكس داراي چهار عدد چراغ LED مي باشد كه در هنگام روشن شدن ابتدا چراغ خاك گيري سپس واكس (به نسبت رنگ واكس) و در آخر براق كردن كفش روشن شده و به صورت چشمك زن، راهنماي استفاده كاربر مي باشد.

فرچه دستگاه واكس زن كفش اداري

اين دستگاه واكس زني چهار فرچه دارد كه در دو قسمت تقسيم شده اند.يك فرچه خاك گير و يك فرچه واكس در هر قسمت وجود دارد كه قسمت كفش هاي قهوه اي و سياه را جدا مي كند.به اين ترتيب كه ابتدا كفش خود را با فرچه ي خاك گير تميز كرده و سپس با فشار دادن قسمت زيرين مخزن واكس براق يا بيرنگ به وسيله ي پا، مخزن به صورت مكانيكي واكس را روي كفش ريخته و در انتها كفشتان را با فرچه واكس قسمت رنگي مناسب كفش خود، جلا دهيد.

مخزن واكس دستگاه واكس زن كفش اداري

قسمت جلويي دستگاه داراي يك درب قفل دار است كه ميتوان با استفاده از قفل مخصوص آن را باز كرد و به مخزن هاي مايع واكس كفش دسترسي پيدا كرد.البته شما ميتوانيد بسته به نياز خود فقط از يك رنگ استفاده كنيد اما سازنده با قرار دادن مخزن هاي جدا كار را براي استفاده كننده راحت تر نموده است.ظرفيت هر يك از مخزن ها 1.25 ليتر است كه ميتواند جوابگوي بسياري از پيك هاي مصرف باشد.براي پركردن راحت مخزن ها در داخل دستگاه يك قيف مخصوص قرار گرفته است كه از اين قيف ميتوانيد براي پر نمودن مخازن استفاده نماييد.دو كليد مجزا براي واكس مايع قهوه اي و واكس مايع مشكي استفاده شده است كه مي توان در موقع نياز به صورت جداگانه از آن ها استفاده نمود.همچنين در قسمت تنظيمات روي برد اصلي دستگاه مي توان ميزان ريزش واكس قهوه اي و يا مشكي را تنظيم نمود و حتي مي توان تعداد دفعات ريزش واكس را از يك تا چهار بار كم و يا زياد نمود.

mehraban بازدید : 29 سه شنبه 26 فروردین 1399 نظرات (0)

ساعت دی کی ان وای

 

ساعت دی کی ان وای (DKNY) دارای کد رفرنس اختصاصی و گارانتی بین المللی است، کارت گارانتی به همراه کد رفرنس به شما امکان می دهد با مراجعه به نمایندگی های رسمی ساعت برند دی کی ان وای (در سرتاسر دنیا) اصالت آن را بررسی و از گارانتی ۲ساله آن استفاده نمائید. لیست نمایندگی های رسمی ساعت مچی مارک دی کی ان وای در شناسنامه محصول به تفکیک مشخص شده است، نمایندگی های رسمی طبق قوانین شرکت سازنده، موظف به ارائه خدمات پس از فروش و بررسی اصالت می باشند. موارد شامل گارانتی همچون کارکرد موتور و مقاومت در برابر آب یکسان و ثابت و در موارد دیگر با توجه به رفرنس ممکن است متفاوت باشد، این موارد در صفحه مشخصات و همچنین در دفترچه گارانتی محصول مشخص گردیده است.

خرید ساعت مچی امروز کار ساده ای نیست. ساعت‌های مچی دیگر صرفا وسایلی نیستند که تنها زمان را به ما نشان دهند و اطلاعات دیگری نیز از طریق آن‌ها قابل دریافت است. علاوه براین، تنوع برندها و مدل‌های ساعت مچی به حدی است که قیمت‌های آن از چند ده و چندصدهزارتومان، آغاز شده و گاهی تا قیمت یک دستگاه خودرو نیز می‌رسند. همین نکته خرید ساعت مچی را سخت و سختتر می‌کند. این مطلب برای کسانی است که در زمینه خرید ساعت مچی کم‌تجربه یا بی‌تجربه هستند.

 

وقتی به ساعت مجی و جواهرفروشی‌های مختلف می‌روید و کاتالوگ‌های متعدد را تماشا می‌کنید، اینطور به نظرمی‌آید که موضوع تنها تنوع مارک‌ها و مدل‌های ساعت‌های مچی نیست، بلکه انگار حتی برای رشته‌ها و مشاغل مختلف، ساعت‌های متنوعی طراحی شده است و مدل ساعتی که به یک ورزشکار گلف باز ارائه می‌شود با آنچه برای یک پزشک طراحی شده متفاوت است و نیازهای تمام افراد به نوعی مورد توجه طراحان بوده است ، ساعت دی کی ان وای می تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد.

ساعت‌ها تنها بازتاب دهنده‌ی تکنولوژی که در ساخت آن‌ها به کار رفته نیستند و از سویی هم نمی‌توان آن‌ها را تنها به عنوان زیورآلات درنظر گرفت. افراد ساعت را به دلیل زیبایی ظاهری آن می‌بندند در حالی که ساعت مچی عموما یک تا چند مورد استفاده‌ی بسیار کاربردی نیز دارد. بسیاری از ساعت‌ها حتی فارغ از تکنولوژی ساخت، از فلزاتی ساخته شده‌اند که به خودی خود دارای ارزش زیادی هستند اما ارزش گذاری برای یک ساعت مچی بسیار پیچیده‌تر از آن است که بتوان آن را با میزان فلز نقره، یا طلای به کار رفته در آن سنجید.  گاهی ساعت‌ها موضع و جایگاه افراد را در میان دیگران مشخص می‌کنند و به افراد شخصیت ظاهری و نمای بیرونی متفاوتی می‌بخشند.


آرمانی یک شرکت ایتالیایی طراحی مد و لباس است که در سال 1975 توسط جورجو آرمانی تاسیس گردید.
این شرکت به طراحی و ساخت کالاهای لوکس ، جواهرات، عینک و ساعت می‌پردازد.

ویژگی های ساعت دی کی ان وای

کلاسیک اسپرت ، بند و بدنه سرامیک ، کرنوگراف ، ضدآب

برای اطلاعات بیشتر درباره این ساعت قسمت مشخصات محصول را مطالعه کنید.

گالری تایم ویژن نماینده فروش محصولات دی کی ان وی در ایران

mehraban بازدید : 28 سه شنبه 26 فروردین 1399 نظرات (0)

ساعت امپریو آرمانی

 

 

 

تاریخچه برند آرمانی از اواخر قرن بیستم میلادی آغاز می‌شود، زمانی که جورجیو آرمانی، طراح شهیر ایتالیایی تصمیم به ایجاد برند شخصی خود گرفت و خانه مد آرمانی را در سال 1975 در شهر میلان افتتاح نمود. آرمانی ارایه‌گر یک سبک زندگی لوکس و مدگراست؛ در این راستا آرمانی نسبت به طراحی و توسعه محصولات متنوعی در زمینه مد، لباس، محصولات چرمی، عطریات، عینک، ساعت امپریو آرمانی و زیورآلات تحت برندهای جورجیو آرمانی، امپریو آرمانی، آرمانی کولزیونی، آرمانی جین، آرمانی اکسچنج و جونیور آرمانی در سبک‌های طراحی متنوع اقدام می‌نماید.

 

ساعت امپریو آرمانی برند مدگرا و کژوال خانه مد آرمانی است. نام امپریو برگرفته از نام بندری تاریخی به همین نام در شهر چالکی یونان است که به دلیل موقعیت ژئوپلتیک و استراتژیکی که دارد به‌عنوان دروازه امپراطوری معروف شده است؛ امپراطوری‌های روم و عثمانی پس از تصرف بندر امپریو تشکیل شده‌اند. امپریو آرمانی دروازه ورود گروه آرمانی به امپراطوری برندهای مدگرا به حساب می‌آید، پیش از معرفی امپریو آرمانی، برند آرمانی به‌عنوان برندی کلاسیک و موقر در کلاس لاکچری مطرح بود و این امر گروه مخاطبان آرمانی را محدود می‌نمود تا اینکه در سال 1998 امپریو آرمانی به‌عنوان کلکسیون کژوال گروه آرمانی با هدف‌گذاری ویژه روی گروه مخاطب جوان معرفی شد. طراحی‌های منحصربه‌فرد آرمانی و تلفیق هوشمندانه پارامترهای لاکچری و مد، محبوبیت ویژه‌ای به امپریو آرمانی بخشیده و سبب استقبال بی‌نظیر جوانان از این برند گشته است. ساعت‌های امپریو آرمانی پس از طراحی در استودیو طراحی آرمانی در میلان، با همکاری استراتژیک و تکنولوژیک فسیل‌گروپ آمریکا توسعه می‌یابند و در کارخانه فسیل‌گروپ در هنگ‌کنگ تولید می‌شوند.

 

ساعت امپریو آرمانی آرمانی یک شرکت ایتالیایی طراحی مد و لباس است که در سال 1975 توسط جورجو آرمانی تاسیس گردید.این شرکت به طراحی و ساخت کالاهای لوکس ، جواهرات، عینک و ساعت می‌پردازد.ساعت ARMANI با ترکیب رنگ طلایی و قهوه ای جذابیت بالایی برای مدل ویژگی های ساعت آرمانی AR11033کلاسیک اسپرت ، بند چرم طبیعی ، استیل ضد حساسیت با رنگ ثابت ، کرنوگراف ، نمایشگر شبانه روز ، ضدآببرای اطلاعات بیشتر درباره این ساعت امپریو آرمانی قسمت مشخصات محصول را مطالعه کنید.گالری تایم ویژن نماینده فروش محصولات آرمانی در ایران

mehraban بازدید : 32 شنبه 23 فروردین 1399 نظرات (0)

چتر فضای باز

 سایبان چتری باید به گونه ای باشد که بتواند پاسخگوی نیاز مشتری در استفاده از آن در فضاهای باز و محیط های جوی مختلف باشد.با گسترش کافه ها،رستوران ها و فضاهای باز و باغ ها نیاز به چتر فضای باز نیز افزایش یافته است.به همین جهت کالاپلاست قصد دارد تا در این مطلب یکی از محصولات منحصر به فرد خود یعنی سایبان چتری پایه وسط قطر 2.7 متر را به شما عزیزان معرفی کند. در ادامه به خصوصیات این محصول زیبا می پردازیم.

ویژگی های سایبان چتری پایه وسط قطر 2.7 متر

 درمیان چتر فضای باز که به بازار عرضه می شوند،سایبان چتری پایه وسط قطر 2.7 متر یکی از بهترین چترهای موجود می باشد. جنس برزنت به کار رفته شده در این محصول بسیار با کیفیت بوده و در مقابل آسیب های محیطی و همچنین انواع شرایط جوی مقاوم است.

از سایبان های چتری به عنوان چتر سایبان استخری ،سایبان چتری حیاط، چتر رستورانی و غیره استفاده کرد.ابعاد این محصول ویژگی دیگر آن است که به دلیل وسعت چتر با قطر 2.7 متر سایه بیشتری ایجاد می کند.

ویژگی منحصر به فرد این چتر که آن را از دیگر سایبان های چتری  موجود در بازار متمایز کرده است، قابلیت اتصال به میز است. این چتر پایه وسط قابلیت مونتاژ داشته و در میز های مختلف که امکان تراش در وسط میز وجود دارد قابل جایگذاری است.پایه محکم این چتر از  هرگونه لغزش آن در سطوح صاف و لغزنده جلوگیری می کند.همچنین فولاد به کار رفته در محور و پایه استحکام این چتر فضای باز را افزایش داده است.

ویژگی های چتر فضای باز

استحکام پایه و تعادل بیشتر

پایه های فولادی محکم

جنس برزنت مرغوب 

مناسب انواع فضای باز در تمام فصول

امکان مونتاژ و قرار گیری داخل میز

مشخصات محصول

پایه وسط، هشت ضلعی

ابعاد: قطر 2.7 متر، ارتفاع 2 متر


mehraban بازدید : 59 شنبه 23 فروردین 1399 نظرات (0)

از سال 2017 لاکسمی اشتیاق به سرمایه گذاری در دنیای زیبایی را داشت ، ما خیلی خوش شانس بودیم که شاهکارهایی را پیدا کنیم تا همه آنها را به عنوان یک مجموعه استثنایی جمع کنیم. کیفیت ، طراحی جذاب در یک شاهکار به عنوان اثری جذاب از هنر مونتاژ شده است.

LAXMI نه تنها یک ساعت بلکه یک تعادل کامل از زیبایی و عملکرد است.

ویژگی های ساعت لاکسمی 8032/10

استیل

ساعتهای استیل Laxmi از فولاد 316 ساخته شده است که یکی از بهترین فولادهای است که ترکیبی استثنایی از
این مخلوط بیانگر بالاترین کیفیت آن است، این ترکیب باعث می شود فولاد 316 یکی از بهترین مواد استفاده شده در ساعت لاکسمی باشد.

کلاسیک ، استیل ضد حساسیت با رنگ ثابت ، نگین سواروسکی ، ضد آب

از سال 2017 لاکسمی اشتیاق به سرمایه گذاری در دنیای زیبایی را داشت ، ما خیلی خوش شانس بودیم که شاهکارهایی را پیدا کنیم تا همه آنها را به عنوان یک مجموعه استثنایی جمع کنیم. کیفیت ، طراحی جذاب در یک شاهکار به عنوان اثری جذاب از هنر مونتاژ شده است.

ساعت لاکسمی نه تنها یک ساعت بلکه یک تعادل کامل از زیبایی و عملکرد است.

ویژگی های ساعت لاکسمی 8507/11

استیل

ساعتهای استیل Laxmi از فولاد 316 ساخته شده است که یکی از بهترین فولادهای است که ترکیبی استثنایی از
این مخلوط بیانگر بالاترین کیفیت آن است، این ترکیب باعث می شود فولاد 316 یکی از بهترین مواد استفاده شده در ساعت لاکسمی باشد.

کلاسیک اسپرت ، کرنوگراف ، استیل ضد حساسیت با رنگ ثابت ، ضد آب

از سال 2017 لاکسمی اشتیاق به سرمایه گذاری در دنیای زیبایی را داشت ، ما خیلی خوش شانس بودیم که شاهکارهایی را پیدا کنیم تا همه آنها را به عنوان یک مجموعه استثنایی جمع کنیم. کیفیت ، طراحی جذاب در یک شاهکار به عنوان اثری جذاب از هنر مونتاژ شده است.

LAXMI نه تنها یک ساعت بلکه یک تعادل کامل از زیبایی و عملکرد است.

ویژگی های ساعت لاکسمی 8507/11

استیلاز سال 2017 لاکسمی اشتیاق به سرمایه گذاری در دنیای زیبایی را داشت ، ما خیلی خوش شانس بودیم که شاهکارهایی را پیدا کنیم تا همه آنها را به عنوان یک مجموعه استثنایی جمع کنیم. کیفیت ، طراحی جذاب در یک شاهکار به عنوان اثری جذاب از هنر مونتاژ شده است.

LAXMI نه تنها یک ساعت بلکه یک تعادل کامل از زیبایی و عملکرد است.

ویژگی های ساعت لاکسمی 8054/2

استیل

ساعتهای استیل Laxmi از فولاد 316 ساخته شده است که یکی از بهترین فولادهای است که ترکیبی استثنایی از
این مخلوط بیانگر بالاترین کیفیت آن است، این ترکیب باعث می شود فولاد 316 یکی از بهترین مواد استفاده شده در ساعت لاکسمی باشد.

کلاسیک اسپرت ، استیل ضد حساسیت با رنگ ثابت ، کرنوگراف ، بند چرم ، ضد آب

mehraban بازدید : 77 چهارشنبه 21 اسفند 1398 نظرات (0)

ساعت سیتیزن

با گذشت سالیان سال و بالا رفتن تکنولوژی ساعت های هوشمند به وجود آمد که طرفداران خاص خو را دارد ولی عموم مردم هنوز پایبند به ساعتهای مچی های غیر هوشمند هستند.

ست کردن انواع ساعت مچی با استایل روزمره و کلاسیکتان کارسختی نیست اگر به دنبال برند های لاکچری ساعت مچی نباشید.

ساعت سیتیزن از جمله برند هایی است که به جای خرید یک ساعت گران قیمت می توان چندتایی از آن را بخرید.

سیتیزن (CITIZEN) یک شرکت سازنده ساعت ژاپنی است. این کمپانی در سال 1918 تاسیس شد و در حال حاضر یکی از یزرگترین شرکت های تولید ساعت در جهان است.

یک برند ژاپنی که دوام و کارایی اش سالهاست که اثبات شده و مدل های مختلف ساعت سیتیزن آن در سراسر دنیا عرضه شده است.

نکته جالب این است که این کمپانی قادر است موتورهایش را خودش تولید کند ، یعنی این شرکت به فناوری خاص و منحصر به فرد تولید موتور ساعت که کاری بسیار دقیق و سخت است مجهز است.

mehraban بازدید : 26 چهارشنبه 21 اسفند 1398 نظرات (0)

نمایندگی رسمی ساعت کاسیو | CASIO در ایران

آپریل 1974 شرکت کامپیوتری کاشیو سیساکوجو موفق به تولید اولین ساعت مچی دیجیتال خود با نمایشگر تاریخ و سال شد و در ادامه شهرتی فراتر از ساعت های مچی کوارتز و آنالوک کسب کرد و یکی از بهترین و بزرگترین تولید کنندگان ساعت مچی در دنیا شد.

ساعت مچی کاسیو به علت دوام بالا ، قیمت مناسب و همچنین ظاهر زیبا یکی از محبوبترین انواع ساعت مچی در جهان شناخته می شود.

چرا ساعت مچی کاسیو؟

ساعت کاسیو مچی در مدل های متنوعی برای آقایان و خانم ها تولید می کند. قیمت مناسب و مقاومت بالای کاسیو میان جوانان محبوبیت بالایی را بوجود آورده است.

قبل از خرید باید به این توجه داشته باشید که از ساعت مچی خود چه انتظاری دارید؟

مثلا: ضدآب بودن ، مقاومت در برابر ضربه ، به روز بودن ، قیمت مناسب و کیفیت بالا از جمله مزیت های ساعت مچی است که در ساعت کاسیوجمع آوری شده است.

mehraban بازدید : 29 پنجشنبه 15 اسفند 1398 نظرات (0)

تيرآهن 

تيرآهن ذوب آهن

يكي از مهمترين پروفيل هاي مورد استفاده در صنعت ساخت و ساز، تيرآهن است. تيرآهن مطابق با سه استاندارد توليد مي­شود.

تيرآهن IPE (استاندارد اروپا)

تيرآهن INP (استاندارد چين و روسيه)

تيرآهن IPB (بال پهن)

مجتمع هاي فولادي بسياري در داخل كشور به ساخت تيرآهن مي­پردازند، و از ميان تيرآهن هاي توليدي تيرآهن ذوب آهن اصفهان بهترين كيفيت را دارد. تيرآهن ذوب آهن اصفهان به دو صورت، تيرآهن و تيرآهن نرمال توليد مي­شود. تيرآهن ذوب آهن از سايز 12 تا 30 توليد ميشود. اما پر مصرف ترين سايزهاي آن 14، 16 و 18 است. تمامي سايزهاي تيرآهن ذوب آهن و همچنين تيرآهن نرمال ذوب آهن در آهن هايپر موجود است و شما مي­توانيد به راحتي با يك تماس، صورت تيرآهن مورد نياز خود را سفارش دهيد.

مزاياي خريد تيرآهن ذوب آهن اصفهان از آهن هايپر

·       اول و مهم ترين مزيت خريد تيرآهن ذوب آهن از آهن هايپر، خريد بدون واسطه است. از آنجايي كه حجم مصرفي تيرآهن در سازه هاي ساختماني بسيار بالا است، كوچكترين اختلاف ميتواند اختلاف هزينه بسياري را ايجاد كند. خريد بدون واسطه، هزينه هاي شما را كاهش مي­دهد.

·       اطمينان از خريد و اصل بودن جنس، با آهن هايپر مي­توانيد با اطمينان خريد كنيد. آهن هايپر صحت كالاي شما را تضمين ميكند.

·       تضمين صحت وزن خريد توسط آهن هايپر

·       ارائه برگه استاندارد محصول

·       ارائه فاكتور رسمي

·       خريد با ضمانت بانكي

·       ارسال در سريع ترين زمان ممكن و با كمترين هزينه

شما مي­توانيد قيمت هاي تيرآهن ذوب آهن اصفهان در تمامي سايز ها را در سايت آهن هايپر و يا كانال تلگرامي آهن هايپر مشاهده كنيد. براي سفارش كافي است با آهن هايپر (با شماره 02172025) تماس بگيريد.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 141
  • بازدید سال : 1,043
  • بازدید کلی : 3,484